Na podlagi 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE, 62/24 – odl. US in 102/24 – ZLV-K), 15. člena Statuta Občine Trbovlje (Uradni vestnik Zasavja, št. 19/16, 12/18, 4/20 in 4/24 ter Uradno glasilo e-občina, št. 17/25) ter 65. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Trbovlje (Uradni vestnik Zasavja, št. 12/18 in 23/22 ter Uradno glasilo e-občina, št. 16/24 in 17/25), je Občinski svet občine Trbovlje na svoji 18. redni seji, dne 18. 6. 2025 sprejel
ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O NOTRANJI ORGANIZACIJI IN DELOVNEM PODROČJU OBČINSKE UPRAVE OBČINE TRBOVLJE
1. člen
V Odloku o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trbovlje (Uradni vestnik Zasavja, št. 18/16, 10/19, 19/19 in 17/23) se spremeni 20. člen tako, da se glasi:
»Za izvajanje upravnih nalog se ustanovijo naslednje temeljne notranje organizacijske enote:
- Kabinet župana,
- Oddelek za splošne in pravne zadeve,
- Oddelek za družbene dejavnosti,
- Oddelek za gospodarske javne službe in varstvo okolja,
- Oddelek za urejanje prostora,
- Oddelek za finance, proračun in gospodarstvo.«
2. člen
Spremeni se 22. a člen tako, da se glasi:
»Kabinet župana opravlja naloge s področij:
- organizacijskih in administrativno-tehničnih opravil za župana in podžupana,
- načrtovanja in organiziranja informiranja javnosti ter sodelovanja pri izdajanju javnega glasila občine,
- organiziranja in izvajanja protokolarnih zadev in prireditev občine,
- načrtovanje in koordiniranje sodelovanja občine z drugimi občinami, državnimi organi institucijami ter gospodarskimi družbami,
- načrtovanje in koordiniranje sodelovanja z regijskimi institucijami in izvajanje nalog regionalnega razvoja,
- turizma,
- javna naročila ter
- vodenja in svetovanja za vodenje posameznih projektov in izvajanju projektov, ki so financirani iz drugih virov.«
V kabinetu župana se lahko določijo tudi delovna mesta za določen čas, ki so vezana na mandat župana.
Kabinet župana je odgovoren neposredno županu ali javnemu uslužbencu, ki ga za vodenje določi in pooblasti župan.
3. člen
Spremeni se 23. člen tako, da se glasi:
»Oddelek za splošne in pravne zadeve opravlja naloge s področij:
- opravlja pravne preglede osnutkov in predlogov predpisov ter drugih splošnih aktov občine z vidika skladnosti z ustavo, zakoni, podzakonskimi akti in z vidika pravil pravne tehnike,
- opravlja pravne preglede vseh pravnih poslov, ki jih pripravljajo organi občinske uprave,
- daje pravna mnenja v zadevah iz pristojnosti občine,
- opravlja naloge na področju nakupa in prodaje stanovanj ter poslovnih prostorov,
- opravlja upravne, strokovne in administrativno tehnične naloge s področja občinskega sveta, njegovih delovnih teles in drugih organov občine,
- opravlja upravne, strokovne in administrativno tehnične naloge na področju upravljanja s kadrovskimi viri,
- opravlja naloge s področja varstva osebnih podatkov, informacij javnega značaja ter korupcije in integritete,
- opravlja naloge s področja poslovanja z dokumentarnim gradivom, arhiva in sprejemne pisarne,
- opravlja naloge s področja informacijske podpore za organe občine in občinske uprave,
- sodeluje pri oskrbovanju organov občine in občinske uprave ter
- sodeluje pri organiziranju in izvajanju prireditev in dogodkov z delovnega področja splošnih zadev.«
4. člen
Doda se novi 23. a člen, ki se glasi:
»Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge s področij:
- pripravlja in uresničuje akte občine v zvezi z ustanavljanjem in delovanjem javnih zavodov na področju otroškega varstva, osnovnega šolstva, glasbe, knjižničarstva, športa, dela z mladimi in turizma, kulture, varstva kulturne dediščine, zdravstvenega varstva, izobraževanja odraslih, lekarništva in regionalne razvojne agencije,
- opravlja upravne in strokovne naloge na področjih, naštetih v prejšnji alineji,
- opravlja naloge na področju socialnega varstva, varstva invalidov in varstva družine,
- organizira mrežo zdravstvene službe na primarni ravni, lekarniške dejavnosti in mrliško pregledne službe,
- podeljuje koncesije s področja dela in v skladu z zakonom,
- skrbi za pridobivanje in obnovo nazivov in certifikatov s področja dela,
- opravlja naloge s področja zaščite, reševanja in požarnega varstva,
- sodeluje pri organiziranju in izvajanju prireditev in dogodkov z delovnega področja družbenih dejavnosti ter
- računovodskih in knjigovodskih nalog za določene javne zavode in določene nevladne organizacije.«
5. člen
Spremeni se 24. člen tako, da se glasi:
»Oddelek za gospodarske javne službe in varstvo okolja opravlja naloge s področij:
- naloge v zvezi z zagotavljanjem varstva okolja, ohranjanja narave in razvoja podeželja,
- naloge s področja kulturne dediščine,
- razvoj, načrtovanje in pospeševanje gospodarskih javnih služb,
- investicijsko načrtovanje in gospodarjenje z objekti in napravami, potrebnimi za izvajanje gospodarskih javnih služb,
- strokovni nadzor nad izvajalci gospodarskih javnih služb,
- NUSZ, komunalni prispevek,
- organiziranja gradnje, adaptacije in rekonstrukcije objektov javne infrastrukture,
- premoženjsko pravnih zadev,
- predlaganja in vodenja politike ravnanja z nepremičnim in premičnim premoženjem občine,
- nakupa in prodaje zemljišč ter oddaje zemljišč v najem,
- pridobivanje EU sredstev,
- javna naročila,
- kmetijstvo ter
- koordiniranja priprave investicij in večjih investicijskih vzdrževanj v gospodarsko infrastrukturo za krajevne skupnosti.«
6. člen
Doda se novi 24. a člen, ki se glasi:
»Oddelek za urejanje prostora opravlja naloge s področij:
- celostne politike prostorskega razvoja občine, ter določanja ciljev in izhodišč prostorskega razvoja občine,
- priprave prostorskih planskih in prostorskih izvedbenih aktov,
- sodelovanja pri izdelavi strokovnih podlag in priprave programskih izhodišč za sprejem prostorskih aktov,
- izvajanja nalog v postopkih lokacijske preveritve v skladu z zakonom, ki ureja prostor,
- vzpostavljanja in vzdrževanja prostorskega informacijskega sistema, vodenja evidenc in dokumentacije predpisov in drugih aktov občine, s katerimi se ureja prostor,
- spremljanja uresničevanja prostorskega plana in prostorskih izvedbenih aktov,
- izdajanja lokacijskih informacij,
- uveljavljanja predkupne pravice na nezazidanih stavbnih zemljiščih ter izdajanje potrdil, da na zemljišču, ki je predmet pogodbe, ne obstaja predkupna pravica,
- izvajanja upravnih nalog, izdaja soglasij, pogojev in mnenj za posege v prostor in gradnje objektov skladno s prostorskimi akti,
- sodelovanja pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
- oddaje stanovanj in poslovnih prostorov v najem,
- organiziranja gradnje, adaptacije in rekonstrukcije objektov v lasti občine,
- investicijskega in tekočega vzdrževanja stanovanj in poslovnih prostorov,
- priprave poročil in gradiv s področja gospodarjenja s stanovanji in poslovnimi prostori,
- sodelovanja pri pripravi razvojnih programov in strategij,
- sodelovanja pri načrtovanju opremljanja javnih površin z urbano opremo in
- načrtovanja in izvedbe urejanja in vzdrževanja otroških igrišč ter
- načrtovanja in izvedbe novoletne okrasitve mesta.«
7. člen
Spremeni se 25. člen tako, da se glasi:
»Oddelek za finance, proračun in gospodarstvo opravlja naloge s področij:
- javnih financ in proračuna,
- finančnega poslovanja,
- računovodskih in knjigovodskih nalog za potrebe občine,
- koordiniranja priprave finančnih načrtov neposrednih uporabnikov občinskega proračuna,
- subvencioniranja stanovanjskih najemnin,
- finančnih opravil s področja gospodarjenja s stanovanji, poslovnimi prostori in zemljišči,
- gospodarstva,
- podjetništva in obrti ter
- izvajanja posameznih projektov, ki so financirani iz drugih virov.«
8. člen
Župan mora akt o sistemizaciji delovnih mest uskladiti s tem odlokom najkasneje v treh mesecih po začetku njegove veljavnosti.
9. člen
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trbovlje se objavi v Uradnem glasilu e-občina in začne veljati osmi dan po objavi.
Številka: 032-20/2023-3
Datum: 18. 06. 2025
Občina Trbovlje
Zoran Poznič, župan