Obravnavano križišče je stičišče treh (3) regionalnih cest, kjer glavno prometno smer predstavljata odseka cest R1‐221/1220 in R2‐427/1351, odsek R1‐221/1221 pa predstavlja stransko prometno smer. S projektom je izvedena ukinitev pasu za desne zavijalce iz R1‐221/1220 na R1‐221/1221, saj le‐ta ni bil treben, hkrati pa je ta tudi zelo neugodno (prehitro) vodil vozila na območje prehoda za pešce. Na mestu ukinjenega pasu za desne zavijalce se je izvedla zatravitev, linija robnika pa se je izvedla s traktriso z osnovnim R2 = 10 m, kar je prilagojeno vožnji tovornjakov. S projektno rešitvijo so se uredili trije (3) prehodi za pešce:
‐ prehod za pešce na R2‐427/1351, ki predstavlja glavni šolski prehod in se je izvedel na dvignjeni trapezni ploščadi, postavil se je obojestranski bič, vgradilo se je tudi talne utripalce na območju prehoda
‐ prehod za pešce na R1‐221/1221 v območju km 0,011 se je prestavil cca 1 m naprej, s tem
se je doseglo minimalno zahtevan odmik 5 m od navideznega roba GPS. Prehod se je zarisal na modro obarvani podlagi
‐ prehod za pešce na R1‐221/1221 v območju km 0,105, ki predstavlja tudi šolski prehod, se je izvedel na dvignjeni trapezni ploščadi in je ustrezno obojestransko osvetljen. Na prehodih, ki so se izvedli na dvignjeni trapezni ploščadi, so bile obstoječe klančine za invalide dvignjene na nivo ploščadi. Kjer so izvedene nove klančine za invalide, se le te spuščene v nivo roba ceste ± 0 cm. Na vseh prehodih za pešce je bila zagotovljena ustrezna preglednost.